Tema: EU SIMT, CREEZ SI EXPRIM
Subtema: FANTEZIE SI CULOARE
Pe parcursul saptamanii s-au desfasurat activitati diversificate atat cu caracter comun-obligatoriu, cat si la libera alegere pe diferite domenii.
Jocurile si activitatile alese s-au defasurat pe sectoare:
- Stiinta: ,,Ce stii despre mine?’’ (joc didactic-recunoasterea florilor si a particularitatilor acestora), ,,Cum ingrijim florile?’’, ,,Ce stii despre padure?’’, ,,Rolul padurii in viata noastra’’
- Joc de rol: ,,De-a floraresele’’, ,,Vizita la florarie’’, ,,De-a padurarul’’, ,,De-a decoratorii’
- Joc de masa: ,,Lotto cu flori si fluturi’’
- Arta: ,,Flori’’ (desen), ,,Flori, gaze, fluturi, copaci’’(desen)
- Constructii: ,,Padurea’’
- Jocuri distractive: ,,Prindem fluturi’’
- Biblioteca: ,,Citim atlasul botanic’’
Monday:
Cunoasterea mediului: ,,Florile din jurul nostru’’ (observare, discutie colectiva)
La inceputul activitatii de cunoasterea mediului, copiilor li s-au prezentat diferite imagini cu flori. Apoi a avut loc o discutie colectiva referitoare la denumirea acestora, anotimpul in care infloresc si caracteristicile lor. La final, prescolarii au avut drept sarcina sa coloreze fisa din caietul special.
Educatie fizica: ,,Fii atent sa nu ma calci’’ mers si alergare cu pasire peste obstacole)
La inceputul activitatii s-a efectuat incalzirea musculaturii pe segmente. S-a explicat si demonstrat modul de efectuare a noului exercitiu, dupa care copiii au lucrat individual. La finalul activitatii, prescolarii au fost antrenati intr-un concurs desfasurat pe doua echipe. Fiecare copil a avut de parcurs un traseu cu diferite obstacole ,,Fii atent sa nu ma calci’’ pe parcursul caruia s-au urmarit respectarea elementelor motrice stabilite, mentinerea pozitiei adecvate a prescolarilor.
Tuesday:
Educarea limbajului: ,,Scriem litera C’’
La inceputul acestei activitati a avut loc un concurs de ghicitori, a carui rezolvare erau cuvinte care incepeau cu litera ,,C’’. Apoi prescolarii au formulat propozitii folosind cuvinte care incepeau cu litera ,,C’’ nu inainte insa de a le desparti in silabe. Au primit apoi sarcina de a exersa scrierea literei ,,C’’ dupa model, in caietul special.
Educatie muzicala: ,,Culorile-memorizare’’
Pentru a se pregati de activitate, copiii si-au incalzit vocile printr-un exercitiu de vocalize. S-au recitat si ultimele cantece invatate, dupa care s-a trecut la auditia noului cantec. Ulterior , prescolarii au intonat cantecul impreuna cu educatoarea, individual si pe grupe. La final, cei mai buni interpreti au fost recompensati cu un medalion sub forma de floare.
Wednesday:
Activitate matematica: ,,Sirul numeric 0-10’’
Aceasta activitate s-a desfasurat sub forma unui joc intitulat:,, Recunoaste!’’. Regulile jocului prevedeau recunoasterea fiecarui numar ,locul lui in sir, precum si recunoasterea in cadrul diferitelor propozitii a numarului respectiv.La final, prescolarii au primit sarcina de a completa fisa din caietul special.
Educatie pentru societate: ,,Florile, prietenele noastre’’
La inceputul acestei activitati prescolarii au fost antrenati intr-o discutie colectiva referitoare la flori si modul de ingrijire al acestora. Activitatea s-a desfasurat sub forma unui joc :,, Asa da, asa nu’’, in cadrul caruia prescolarii aveau de identificat denumirea plantelor, anotimpul in care apar precum si tipul de comportament prezentat. La final prescolarii au primit sarcina de a completa fisa din caietul special.
Thursday:
Activitate artistico-plastica: ,,Copacul care plange’’ (pictura)
La inceputul activitatii prescolarilor li s-a prezentat un material electronic cu diferite comportamente negative pe care oamenii le au fata de plante, copaci, natura. Apoi a avut loc o disutie colectiva referitoare la actiunile pe care noi le facem pentru a ocroti natura si pentru a o ajuta mediul sa fie mai curatat. Ulterior s-au efectuat exercitii de incalzire a muschilor fini ai mainilor prescolarilor. Sarcina acestei activitati a fost de a picta copacul care plange.
Educarea limbajului: ,, Ce fac personajele ?( propozitii dezvoltate)
Aceasta activitate s-a desfasurat sub forma unui joc intitulat ,, Saculetul fermecat ’’. In cadrul acestuia dintr-un saculet fiecare copil extragea un biletel, avand apoi sarcina de a formula o propozitie dezvoltata referitoare la cuvantul sau actiunea din biletel. La final, prescolarii au primit o fisa, pe care fiecare trebuia sa o completeze cu propriile propozitii dezvoltate.
Friday:
Activitate matematica: ,, Sa rezolvam...!’’
In cadrul acestei activitati prescolarii au recapitulat scaderea cu una si cu doua unitati prin diferite exercitii. Au primit jetoane( flori, fluturi, buburuze,) cu ajutorul carora au format multimi si au rezolvat operatiile de scadere. La final au primit sarcina de a completa corespunzator fisa individuala.
Activitate practica: ,,Cosuletul cu flori-confectionare’’
Dupa incalzirea muschilor mainilor efectuata la inceputul activitatii prescolarii au fost antrenati intr-o discutie colectiva despre florile care apar in anotimpul primavara, despre caracteristicile acestora. Ulterior, prescolarii au intuit materialele pe care le vor utiliza pentru a realiza cosuletul cu flori. Apoi, li s-a demonstrat si explicat modul de lucru primind sarcina de a confectiona floricele si cosuletul.
English:
Language: bike, slide, scooter, swing
I can…
Ellie can’t do magic.
Let’s help.
Ellie is happy.
Tulip, flowers, spring
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu