Program de vacanta
Activitati distractive
Saptamana 01-05.02.2010
Activitatile desfasurate in aceasta saptamana au avut caracter recreativ si distractiv vizand si consolidarea cunostintelor acumulate anterior.
Jocurile si activitatile alese s-au defasurat pe sectoare:
Constructii: ,,Casuta din povesti’’ (modelaj plastilina)
Stiinta: ,,Spune cum este?’’, ,,Cand se intampla?’’,
Stiinta: ,,Gaseste literele care alcatuiesc cuvantul mar’’
Arta: ,,Fata babei si fata mosneagului’’ (desen)
Jocuri distractive: ,,Statuetele muzicale’’, ,,Portocalele’’
Arta: ,,Peter Pan’’ (pictura)
Monday:
Educarea limbajului: ,,Turtita’’ (lectura educatoarei)
In cadrul acestei activitati educatoarea le-a lecturat copiilor continutul povestii; la final copiii au avut ca sarcina repovestirea continutului precum si realizarea unui desen conform firului narativ.
Tuesday:
Educatie pentru societate: ,,Recunoaste povestea’’ (lectura dupa imagini)
Dupa o scurta recapitulare a povestii lecturate cu o zi inainte, fiecare prescolar a primit cate o fisa. Sarcina acestora a fost de a recunoaste cele doua povesti ilustrate, apoi de a vorbi despre comportamentul vulpii din povestea ,,Turtita’’. La final au colorat imaginea care reprezenta povestea ,,Turtita’’.
Wednesday :
Teatru: ,,Fata babei si fata mosneagului’’
Prescolarii au vizionat pieasa de teatru in cadrul gradinitei. Dupa vizionare, au avut loc discutii referitoare la actiune si persoanjele povestii. La final copii au formulat propozitii, exprimandu-si impresiile si alcatuind astfel firul narativ al povestii.
Thursday:
Educarea limbajului: ,,Spune povestea..’’ (,,Punguta cu doi bani’’)
Prescolarilor li s-a prezentat o imagine referitoare la povestea ,, Punguta cu doi bani’’. Pe baza acestor imagini a avut loc o discutie despre continut, despre personaje precum si despre momentele principale. Dupa recunoasterea povestii au avut drept sarcina colorarea imaginii.
Friday:
Cunoasterea mediului: ,,Ordinea actiunii’’
In cadrul acestei activitati prescolarilor li s-a prezentat o imagine cu patru actiuni desfasurate in prima parte a zilei. Prescolarii au privit cu atentie imaginile din casete si au primit sarcina de a incercui cifra din partea de jos a fiecarei casete care corespunde ordinii in care se desfasoara actiunile prezentate. Ulterior, prescolarii au colorat imaginile si au prezentat actiunile in ordine.
English:
Look at the camera – Uita-te la aparat,
Smile – zambeste,
picture – poza,
granny – bunica, grandad – bunic
take a photo – sa facem o poza,
to dance – a dansa
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu