Saptamana: 08-12.02.2010
Tema: Au fost si sunt in jurul nostru.
Subtema: Farmecul padurii
In aceasta saptamana am desfasurat activitati atat cu caracter liber ales, cat si cu caracter obligatoriu si comun.
Activitatile liber alese s-au desfasurat pe urmatoarele arii de stimulare :
•Biblioteca –Citim imagini cu animale salbatice , Curiozitati despre animale salbatice.
•Constructii –Adaposturi pentru animalele padurii, Barlogul ursului
•Stiinta –Ce stim despre animalele padurii si mediul lor de viata ?
•Joc de masa- Animale si hrana lor.
•Joc de rol - De-a dresorii.
•Arta –Coloram animalele padurii
Actvitatile cu caracter obligatoriu s-au desfasurat frontal cu toata grupa, dar si individual si au fost activitati de predare-invatare, consolidare si de evaluare.
Luni :Domeniul stiinta-Cunoasterea mediului- « Vulpea si lupul» - observare
Aceasta activitate are ca scop insuşirea unor cunoştinţe referitoare la aspectul general şi caracteristicile vulpii şi ale lupului pe baza priceperii lor prin comparaţie, lărgirea orizontului cu unele date despre modul lor de viaţă, hrană, foloase, adăpost şi felul de înmulţire, activizarea vocabularului cu cuvintele: animale salbatice, scorbura, haita.
Marti : Domeniul limba si comunicare-lectura educatoarei : « Ursul pacalit de vulpe »
Prin aceasta activitate se urmareste participarea copiilor atat ca auditori, cat si ca vorbitori. Li s-a citit povestea prezentandu-le, in acelasi timp, imagini reprezentative. Ulterior, copiii au avut ca sarcina sa recunoasca personajele si sa povesteasca pe scurt lectura.
Domeniul estetic si creativ – Educatie plastica - « Ursul».
In prima parte a activitatii au loc discutii introductive despre urs, despre infatisarea acestuia. Dupa cateva exercitii de incalzire a muschilor mici ai mainii, copiii au realizat lucrarea.
Miercuri :Domeniul stiinta - Activitate matematica –« Numarul si cifra 3 » - invatare
Aceasta activitate a avut ca scop familiarizarea copiilor cu numărul 3 şi integrarea lui în şirul numeric; raportarea corectă a numărului la cantitate şi invers, exersarea calităţilor şi operaţiilor gândirii.
Domeniul psiho-motric – alergare în diferite direcţii, joc: „Alergăm prin pădure”
Activitatea s-a început cu exerciţii specifice ce vizează pregătirea organismului pentru efort. Apoi copiii au repetat alergarea în linie dreaptă, cu schimbare de sens, cu ocolire de obstacole. În finalul activităţii, ei au executat traseul aplicativ: „Alergăm prin pădure”.
Joi – Domeniul estetic-creativ – Activitate practică - „Masti” – colorare, decupare, lipire
În prima parte a activităţii, preşcolarii au fost atraşi într-o discuţie despre animalele sălbatice studiate. Au fost prezentate mai multe jetoane cu diverse animale sălbatice, copiii au trebuit le să identifice, descriind, în acelaşi timp, înfăţişarea acestora. S-au identificat apoi materialele folosite (hartie glasata, foarfeca, lipici) şi, după încălzirea muşchilor mici ai mâinii şi după demonstraţia educatoarei, preşcolarii au realizat tema dată.
Vineri – Domeniul om şi societate – „Ocrotiţi pădurea!” – reguli de protejare a mediului înconjurător – convorbire
Li s-au prezentat copiilor imagini ce prezentau acţiuni ale oamenilor care dăunează pădurilor. Pe baza acestora, şi a experienţei proprii, copiii au identificat reguli de protejare a pădsurilor. În final au avut de colorat o fişă –„Aşa da, Aşa nu”.
English:
Language: mummy, daddy, brother, sister, baby
Max loves his mummy
Max loves his mummy
(kissing noises)
Max loves his mummy
Repeat with: daddy, brother, sister
We all love the baby
We all love the baby (kissing noises)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu